Mycket har hänt och tiden har gått

Sitter i Ethiopien med min Injera med lamm.
Ja, det var ett tag sen jag skrev. Men har vart i Kenya och fokuserat rätt hårt på det projektet.
Beslutet från ambassaden är nu överklagat och jag väntar på nästa beslut.
Håller tummarna för Dahili.

Min son fyllde år häromdagen och som present köpta jag en resa till Kenya.
Det var nog första gången jag åkte ensam med han för en ”Fader son” resa och det behövdes verkligen.
Vi har snackat rätt mycket och han har verkligen vuxit och blivit till en man.
Är så stolt över att vara hans pappa!!!

Nu är det Sverige, bloggar musik och massa annan skit som gäller!!!

Universal holla at yo boy!
Hehehe

Tommy, vi måste in i studion nu!

Nu ska jag börja skriva mer här.
Men från First class loungen i Ethiopien med Lamm i min hand:
PEACE!!!


1 responses to “Mycket har hänt och tiden har gått

Lämna en kommentar