Säljer lite mark…

Jag har en bit av min mark som jag nu ska sälja.
Det är grann marken och den ligger vägg i vägg med min.

Bra pris och rätt stor plätt. 1000 KVM.

Hör av er på kenringbb@gmail.com om det är intressant.

Finns plats för mycket som kan kopplas ihop med min musik resort.

Kolla Diani Beach på Google för att se området.

Peace


5 responses to “Säljer lite mark…

  • Carlos

    mhm oktober är en rosa månad av en anledning, du kanske känner till den eftersom din mamma gick bort i cancer.. och inte ett ända skit står på din blogg om det (om cancer inte om din mamma) seriöst wtf ken?

  • Hanna

    Ken! Jag har skrivit i din blogg minst 6 gånger nu om samma gång.
    När kommer dina nya låtar ut på youtube? Jag har inte råd med Spotify och jag har försökt ladda ner gratis, men den fuckar bara sig.
    Jag har bara hört vissa låtar i några minuter, via youtube.Vill höra hela låtarna. Snälla svara! Ps du är grym!!! Har alltid varit en fan av dig!

Lämna en kommentar