Nu ska jag in i studion!!!!

Godmorgon, nu försvinner jag lite igen tror jag.
Måste spela in och bara fokusera på mina nya album.

Men ska skriva då och då.
Må Bäst och ta hand om er. I helgen drog vi in bara med pengar till grabbarna och tänkte att alla ni ska få bestämma vad pengarna ska gå, ni som var där i lördags. Skicka här lite vad ni tycker jag ska lägga det på för dom. Ha en bra dag!!

Låt jag fasnat på. Duration for me to fall, Oh Jah gonna make me stronger!! Dagens motto!! Yalla bye…

En fet svensk grupp jag hittade som jag inte hade hört innan. Låter fett!!! Kultiration heter bandet!! Kolla upp dom på nätet… Finns många feta.


4 responses to “Nu ska jag in i studion!!!!

  • Dennis

    Shoo Ken.. När kommer du med någon spelning i trakterna längre ner i sverigen än sthlm. Du har fans här nere med. Inte många som pallar åka till stlm på spelning varje gång!

    Big up

  • Lilja

    Shoo Ken 😀 Tycker du borde lägga pengarna på det din magkänsla säger att du ska lägga dem på! 🙂 Yupp yupp, det var min åsikt, tack för mej ❤

  • Kristijan Lalic

    Mannen tag sen jag läste här. När kommer albumet ut? Ser gärna fram att någon tolva kommer ut.

    Där har du bra reggae.

    Peace

Lämna en kommentar