Idag fyller Legend 1 år!

Min lilla son.
Du har gjort det senaste året helt underbart.
Pappa älskar dig!
Grattis…

Här är lite bilder av min lilla Legend.

img_1620

img_16161

img_1479

img_1923

img_2868

img_0455

img_0809

img_04531


5 responses to “Idag fyller Legend 1 år!

  • Anonym

    e tjej 13 år , lyssnat på dig sen ja va 7 8 år , due tung å avgudar dina låtar , ja kan svära på allt att ja kan presic AALLAA utan till 🙂 ,due tuung bre (:
    dina låtar hjälper verkligen mke, bor i hjulsta å här fattar
    dom ingenting om ken ring , brukar hända att nån stor eller liten säger : aa ken e knarkare han gör inget m sitt liv hans
    låtar e dåliga , då ja blir lack , ja börjar bråka m dom å allt
    hänt att en lärare sagt åt mig å stänga av mp3 i skolan när ja
    lyssna på dina låtar , så säger dom stäng av detta oljud
    man fattar ingenting så peka ja ¨sa fuck u haha d blev möte
    å ja vet nt vad , men ja avgudar dig verkligen !
    GROV KÄRLEK TILL DIG MIN KUNG !!

  • zajko

    Inget kan knäcka en Legend, once a warrior alltid en warrior… Ken, big up, FET respekt till dig och jag säger bara en sak, sluta ALDRIG göra det du gör. Du har förändrat & förvridit mitt liv på många sätt. Har lyssnat på dig sedan första plattan kom, efter det var ja såld. Turn it up! har tjackat alla släpp, alla mp3 och saker ja hittat. Du kan skriva en tung låt som har känsla, du kan spotta ett beat med mening och bara jiddra ihop ngt, vilket som är det musikhistoria. Att du blir hatad, bespottad och trashad är fan helt sjukt, INGEN kan säga att du inte slagits för din musik, ditt liv och dina barn. INGEN gör musik som du, för mig är du svensk hiphop’s hjärta in i ryggmärgen. Tack för att du still going strong mannen!!
    Blessing from a brother to another..

    //zajko

  • julia

    aw, gud vad fin unge du har!

Lämna en kommentar