På väg mot GBG

Stars N Bars imorgon.

Fick ett mail från ambassaden så jag väntar med att skriva om dem.
Saknar Kenya fan. Inte många som förstår men jag känner mig inte hemma här längre.
Känns sjukt men det är sant. Ibland så känns det att det bara är min familj som håller mig i Sverige.
Och några få nya låtar typ. Jag vet inte vad jag ska göra.

Men nu känns det som jag måste lägga all min energi på Dahili och hans visum till Sverige.
Det är det enda rätta nu när jag tänker efter.

Idag ska jag repa med en ny kille som jag tänkte dra med på turnen.
Ska filma ikväll och slänga upp så ni får se.
Kan bli fett, premiär på mosebacke den 8e oktober.

Nu ska jag spendera en sista dag med Knarren och sen dra mot Gbg för rep!
Må bäst folket!

En fet låt för dagen så ni alla kan älska idag istället för att hata.
Peace


4 responses to “På väg mot GBG

  • adelina

    Om någon skulle fråga mig vart hem är så skulle jag svara Sverige, USA & Kenya. Har bara varit i Kenya en gång, i 2 och en halv vecka, så jag kan inte kalla det hem. Jag lyssnade på din ”Låter För Barnen” många gånger där, när vi gick runt i slummen men små barn runt omkring oss som tog oss i händerna. Min 16åriga storebror bodde där då, under ett år. I alla fall, vet inte vad jag skulle säga egentligen..

  • Daniel

    NIce Ken Ring,tack för all updates, bara tråkigt att man inte var i gbg nu…
    Ha de bäst du är en legend!

  • Yepp

    Du å dina grabbar ägde strs n bars ikväll .. Sjukt duktiga å fullt med talang .. Lycka till i fortsättningen Med musiken å skrivandet . Denna kvällen glömmer jag inte . massa kärlek å välkommna tillbaka 100 gånger

Kommentera

