Ikväll tänkte jag skriva av mig.

Det gäller Svenska ambassaden i Kenya. Dom har gjort bort sig kraftigt tycker jag men ska förklara hela historien ikväll. Nu ska jag jaga bilder till min utställning den 8e oktober på Mosebacke.
Kommer bli en grym kväll! Har ni några bilder från min karriär eller liv så maila gärna till kenringbb@gmail.com

Detta är postern:

Sen glöm inte Göteborg i helgen på Stars N Bars!!

Kommer bli klassiskt.

Skriver om skandalen ikväll..


One response to “Ikväll tänkte jag skriva av mig.

Kommentera

