Premiär idag för min radio!!!!

Här kommer du kunna lyssna på den kl 15.00: sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=3389&artikel=4686112


7 responses to “Premiär idag för min radio!!!!

  • Mikrofonberoende

    Är det bara du som kommer hålla i det? Hur länge kommer du köra det? Peace!

  • Johanna

    Jaddåååååå!😀

  • Carlos

    vilka tider sänder det?🙂 svara snälla dryga inte…

  • nicolebica

    Wow, detta kommer låta helt stalkigt typ, men man kan ju inte rå för vad man drömmer så jag tänkte dela med mig av min dröm till dig. För den innehåller dig heh…

    Jag vart på ett café med mina kompisar och så såg jag dig sitta med din son Kelian och så satt jag typ och fnittra när jag och mina vänner och fnittrade när vi såg att det var ni osv, så blev du sur och frågade vad det var vi skrattade åt, så sa jag att vi inte skrattade åt er utan åt att vi vart så blyga men att om jag lika gärna har skämt ut mig nu så kan jag lika gärna säga att jag är ett stort fan, älskar din musik och att din son var jättefin. så började ni också skratta och sedan vaknade jag.

    Söt dröm haha, shit vad pinsam jag är, men den är väl ganska sann faktiskt, älskar din musik och dina barn är jättesöta allihopa så jao. Ha det bra 🙂

  • Emma

    Hej ken vad kul det är att höra dej på radion. jag har hört dej tidigare med låten nu måste vi dra.. du den bästa rapparen i hela världen jag lovar dej.❤

  • tim

    jag vill röka hasch me dig

  • Sleepy

    Nice

    http:/densannaverkligheten.blogg.se/

Kommentera

