Wassup people

Jag tänkte skriva om min kusin och vad som hände men jag skiter i det.
Det får stanna inom familjen. Hoppas allt är bra, jag drar på söndag till Kenya igen.
Ska bli skönt och Knaster ska följa med!!!!
Fett….

Skriver mer ikväll kanske. Peace


2 responses to “Wassup people

  • Mirela

    Ken! Jag såg dig på Axel´s i hagsätra i onsdags.Mitt hjärta stannade,haha.Jag pratade om dig typ en timme innan och sen så står du bara där.
    Av någon andledning så gav det mig en kick för resten av veckan,skönt att veta att min favorit artist finns bland oss ”vanliga”.
    Minns fortfarande när du ringde mig på min födelsedag,shit vilken grej alltså.Evigt tacksam.:)

    Hoppas allt är bra med familjen,Ha det bra Ken!

    Mirela Besic,ditt trogna fan!

  • Emma

    Ta lite bilder i från Kenya!❤

Kommentera

