Uppdaterat spel schema

01 JUL Hove Festivalen (Norge med Jesse Jones)
02 JUL Surahammar (Suradagarna)
07 JUL Alingsås (Streetfestival)
23 JUL Lidköping
30 JUL Jönköping
12 AUG Borlänge
26 AUG Linköping (Lorient)
16 SEP Stockholm (Mosebacke)

På gång: Halmstad, Malmö, Östersund, Luleå, Uppsala.
kenringbb@gmail.com för att boka….


9 responses to “Uppdaterat spel schema

  • Tom

    Vart i borlänge ska du spela? Och är det åldergräns?

  • martinnnnn

    de nice linköping du kommer när jag fyller år hehe.. :d

  • jessica

    jaa snälla svara!! fan ken jag dör inte en lycklig människa utan att ha sett dig live

  • jessica

    det är samma artister på varenda jävla festival den här sommaren men nu är det inte håkan hellström eller nån idolfinalist jag vill se.. jag sliter arslet av mig för att få se och höra ken ring uppträda!!! ska det vara så svårt att få lite bra hiphop i vårat samhälle?

  • freec

    fett som fan att du planerar att komma till luleå!! vilket evenemang är det tänkt? luleåkalaset 4-6 augusti? PEACE

  • Jo-Anne

    Hej Ken!
    Skulle inte du kunna lägga upp ditt mixtape Sommarbänken?
    Eller iaf en länk där jag kan ladda ner låten till Legend.Tycker den är så fin.
    Tack på förhand! Du är bäst!!!😀

  • Kid

    Skoj att du kommer till min by, surahammar🙂 Hoppas att jag kan komma och kika!
    peace!

    / Kid och Kelian

  • Jimmy

    Shuuz ken! Skulle oxå vilja veta vart i borlänge du ska spela🙂 Hör av dej.. / one

  • Jocke

    Tja när kommer du ner till halmstad mannen

Kommentera

