Ny maskin 2


2 responses to “Ny maskin 2

  • jontish

    vill bara säga att jag håller med dig om sverige är ett skit kefft land hatar sverige och jag är svensk hatar lagarna. hatar människona hatar allt.. är 16 drar här ifrån när jag går ut skolan, lyssnar på din musik varje dag.. har rappat sen jag va 11 jag ger all kärlek till dig åh biggie..:) och alla avlidna 80s/90s rappare hip hop never ends..

  • Sleepy

    GRYMT!!!

    http:/densannaverkligheten.blogg.se/

    PEACE!

Kommentera

