Vakna så stod hon i mitt vardagsrum.. Fett söt!!


One response to “Vakna så stod hon i mitt vardagsrum.. Fett söt!!

  • Pernilla

    Underbar bild. Jag skriver egentligen till dig för att jag önskar och hoppas att du skulle kunna hjälpa mig med att vägleda och få min son på rätt köl innan det är för sent. Jag förstår att du har dìtt eget liv med familj och vänner, fans och jobb. Men om du skulle ha lite tid över nån gång vore jag så oerhört tacksam om du hörde av dig till mig. Du är min son Kaspers idol. Han är 15 år.

Kommentera

