Nyaste spelaren

Dominic. Ny i KRACK UNITED! 9 år gammal…


3 responses to “Nyaste spelaren

  • sonja

    Tja Ken, jag är ett stort fan av dig. Jag beundrar verkligen dig och det du gör för att hjälpa dom i Kenya. Stöttar dig fullt ut! Men, det är något jag behöver hjälp med. Du är ett stort fan för flera tusentals ungdomar i Sverige. Det du inte har tänkt på att de ser dig som någon annan än den fina personen du är. All deras uppmärksamhet dras till droger. De ”beundrar” dig för att du helt enkelt röker på ibland. Det är allt de tänker på. Min yngre bror som bara är ca´13 år har börjat umgås med äldre typer, och… ja, han röker helt enkelt också på. Men han gör det i ganska höga doser för hans ålder. Eftersom han beundrar dig så mycket och kollar in din blogg nästan varje dag, så tänkte jag att du kunde hjälpa mig genom att skriva ett litet inlägg, bara litet inlägg om att du kanske inte stöttade unga människor som röker på. Förstå mig inte fel nu! Men någonting om att de ska se fram på livet.. Du har ju klarat dig så bra. Musikbransch, underbar familj och allt. Men det betyder inte att yngre killar, utan hjärna, klara sig lika bra. Jag skulle verkligen bli tacksam om du skrev något om det.
    (som du ser så har jag kommenterat istället för att skicka en e-mail men det är för att jag inte vill att någon ska veta vem jag är. Mitt namn är falskt.)

  • Lyckliga Barn

    Hej!
    Jag har varit inne och läst på din fina blogg – tack!
    Du är välkommen till vår blogg, där barnläkare Hans Nyström skriver om positivt bemötande av barn. Där finns även en inbjudan till en aktuell föreläsning på temat:

    http://lyckligabarn.wordpress.com/2011/04/26/forhandsinformation/

    Hälsningar
    Anna

  • Madde

    Skal du ha noe konserter i Norge i sommer?
    digger deg!

Kommentera

