På väg mot Kenya

För första gången känner jag mig inte redo.
Har inte mycket fotbolls grejer…
Tråkigt, men ska bli skönt att dra iväg ett tag.
Filmar video på lördag, det blir sooooft.

Vad händer hos er?
Ni är ovanligt tysta nu…

Behöver ni ny musik?
För att bara leva livet nu när det börjar bli varmt..

Feting för solen:

Ha det bra allihopa!!
Kommer blogga mycket när jag närmar mig Afrika.
Men nu måste jag fixa lite saker, fan.
STRESS!!!


4 responses to “På väg mot Kenya

  • ErikAak

    Hører daglig på ”Kiprono” og begynner å bli veldig utålmodig på å høre hele ”Plocka han”! Come’on da mann! Fet låt!
    Ellers er ”Förort”, ”Hon är död nu” og ”Oslo” gode favoritter. Lykke til med videoinnspilling!🙂

  • tefff

    vi saknar dig finns inga video längre som du lägger upp o nya låtar ifrån dig o så, beror på att du har mycke i afrika nu o de förstår vi men GLÖM EJ DINA FANS vi vill ha din djupa dina riktiga låtar dina rysnings låtar dina tänkande album låtar! vart har dom tagit vägen! kom tbx!!

  • jonathan

    Ken kan du inte ha where brooklyn at beatet i nån av dina låtarskulle vara nice.. / old school 4life nigga

  • Aima

    fetaste kärlek till Ken Ring , från mig tack. Hur lugnt är det att jag kallar mig själv för Kiprono ? Din mixtape mördade , that’s why hahaha ,

    BLESS !

Kommentera

