Hej folket

Börjar som sagt bli dags för en till Kenya resa.
Om någon har fotbolls grejer dom vill skänka till K.R.A.C.K UNITED så maila mig.
kenringbb@gmail.com

Hoppas på medmänsklighet nu..

Peace


4 responses to “Hej folket

  • tefff

    gubben du åkt ditt nu 3gånger detta året? o de ba april?? kommer inget nytt ifrån dig så ah tråkigt:D

  • Solvei

    Hej! Jag håller på med att forska om Kenya som u-land, har du lust att skriva lite om landet och så kanske?:)

  • Tania

    Det är sjukt coolt det du gör i kenya!! Jag har varit i Kapstaden och jobbat med hemlösa, gatubarn, på barnhem osv några gånger. Afrika är ett underbart ställe. Jag önskar jag hade pengar och tid att göra sånt oftare… Hoppas det går bra för dig där nere!!! Keep up the good work!

Kommentera

