Ska dra till kenya snart.

Ingen som behöver en spelning eller en gäst vers?

Kan göra det billigt innan 28e april..
Riktigt billigt.

Hör av er till kenringbb@gmail.com

Fattig nu…. Hehehe


2 responses to “Ska dra till kenya snart.

  • jonathan

    eyy ken kan du kanske kolla in den här texten fan jag tyckte den var tight///// jag langar upp en diss jag meckar upp en fett jävla spliff och du vet hur man gör i betongen sniff sniff.
    namnet är jointish jag meckish en suttlish eyyo jag cuttar alla grisar till flisar.
    jag säger inte att ni ska lägga ner. jag vill bara langa upp fler så ni ser vem som har det i blodet jag har modet. jag har en son på 10 bast fan jag är 16 han är kass

Kommentera

