Försening med mixtapen

Men jag har anledning. Haha
Jag har jobbat hårt med att börja skicka ut massa saker.
Men försening av videon och lite annat gör att det blivit förseningar med det mesta.

Men detta är planen.
Mitt mixtape ”KIPRONO” kommer komma inom kort.

Jag kommer släppa det tillsammans med en ny partner jag också skaffat.
Berättar mer om han snart.
Så det kommer inom extremt kort framtid.
Kanske redan imorgon eller fredag… Hoppas vi också, hahaha.

Jag har även väckt en gammal björn som många uppskattade.
Mixtapet ”SOUNDCLAP”

Det var ett mixtape jag brukade släppa med all möjlig musik.
Nu är det då dags för volume 7 typ tror jag….
Det kommer redan också innan helgen!!!!
Allt blir mixat såklart av Dj Black Moose!!

Fett mycket grejer.
Så förlåt om det tog tid men saker är på gång.

Här kan ni se ett gammalt ”SOUNDCLAP” omslag så ni kommer ihåg:

Volym sju ute snart!!


5 responses to “Försening med mixtapen

Kommentera

