Fy fan….

MIXTAPE KIPRONO KOMMER FREDAG!!!!!

Ska jag bjuda på en låt som lite försmak???
Tror jag skickar upp nått imorgon…

Dagens email:

Hej,

Tyvärr så skulle din bokning ha betalats igår, så den hade avbokats inatt. Jag har bokat om den igen, men tyvärr har priset gått upp nu till totalt 14120sek inkl skatt.

(Men jag löste det, Kenya booked and checked)

Dagens email 2

tjena Ken!

måste bara säga ett stort tack för allt du gjort under alla år.
din musik har alltid pumpats ut ur alla högtalare jag kan styra över, din musik o dina texter tröttnar jag aldrig på.
de spelar ingen roll va folk tycker, ”fan väx upp o sluta lyssna på Ken” säger polarna.
men folk fattar inte…

de va jag som sa hej till dig i ####### idag, tyckte de va synd att du inte hade tid att snacka nån minut men men…

6 responses to “Fy fan….

Kommentera

