Mycket jobb… (Dagens email är tillbaka)

Fy Fan, frågan är om jag ska släppa singeln eller dra ut ett mixtape.
Vet inte fan…

Men har riktigt mycket bra musik nu.
Shit, känns som ett bra år är på väg.

Godmorgon folket!

Dagens email:

Tjena Mannen!.
jag måste bara lägga några rader.
du är min största insprationskälla jag lyssnar på dina lyrics och dem har hjälpt mig väldigt mkt genom svåra tider,
och jag vill bara tacka dej. tack vare dej och din musik jag orkar forsätta kriga!.

// keep up the good work..
PeaCe //

5 responses to “Mycket jobb… (Dagens email är tillbaka)

  • jonas

    kör ut ett mixtape… jag ska snart hammna på rättspsyk p.g.a lite problem med lagens långa arm.. vore gött och ha en ny skiva på mp3 spelaren och poppa under tiden man sitter på rpv

  • Tobbe

    shu ken! droppa ett mixtape med nya låtar du har gjort! Peace

  • Roope.viita@gmail.com

    släpp ett mixtape och gärna med låten se dig om kring 2010

  • STOFFFE

    Fan ken.
    droppa ett mixtape. ge folket nått medans dom väntar.
    Fan jag minns hur ja alltid beställde kläder via Gulanstore och alltid köpte nån av dina tapes där. dom va riktigt feta asså.
    Ge kärlek åt dina fanns å gör oss GALNA! ah du läste rätt GALNA… Vi behöver nått att pumpa denna mörka årstid.

    BLESS!

Kommentera

