Idag fyller min bebis år!

Känns sjukt hur snabbt tiden går.
Men idag blir min dotter 11 år!!!
Grattis!!!

Vi har gått igenom så mycket bebis… Kan inte fatta att du nu är 11 år!
Du kommer alltid vara speciell i mitt hjärta!
Tillsammans kommer vi nå dit vi vill.
Det lovar jag dig!! Jag kommer aldrig sluta kriga för det du vill i livet.
Och inget kan stoppa min kärlek till dig!!!

Eftersom Knarris fick ett bild spel så slänger jag upp lite videos för dig.
Här är lite klipp jag hittade:

http://www.facebook.com/v/129812640420235

Denna låt skrevs när du låg i mammas mage:

Här debuterade du på micken:

Denna la du hooken på:

Denna är du också med på faktiskt:


4 responses to “Idag fyller min bebis år!

  • Tim

    Grattis till Rebecca!! Söt hon är

  • Anders

    Grattis Rebecca och grattis Ken till grymma kids! Man blir riktigt glad att kolla igenom klippen och låtarna.

    Ken, så mycket mer än bara hiphop!

  • L

    Grattis Rebecca! Fett stor hon har blivit, 11 år shit!

  • heavenlyblack

    Sån söt flicka! Roligt att läsa att inte bara jag kallar lite äldre barn för sin bebis, dock går det inte hem hos en snart 10 -årig kille….😦 stackars mamma! Men tiden går för fort helt enkelt, man hinner liksom inte med ibland.
    Kramiz

Kommentera

