Gammeldags morgon!!

Fan va mycket jag pumpade detta som ung….
MINNEN!!!!

Shiiiiit


4 responses to “Gammeldags morgon!!

  • hehe

    Så jävla bra låtar älskar dig…

  • L

    Kära Ken!
    Här sitter jag, en sjuttonårig tjej från söderort och lyssnar på din musik.

    Du vet, livet är ju inte alltid helt enkelt.
    Även om mitt liv inte alls ser ut som ditt.
    Nej mitt handlar mer om att sitta på en parkbänk och tänka ”är jag den enda här i världen som är ensam?”

    Och om brustna hjärtan, vänner som sviker, vänner som börjat med droger och allt annat som hör ett ungt betong-hjärta till.

    Och det jag egentligen vill säga är, att vore det för din musik.
    Så skulle jag inte ta mig igenom allt det där.

    För varje gång det känns som jag håller på att gå itu så lyssnar jag på ”nu måste vi dra” och det känns så himla skönt när du ”svär att livet blir bättre” så jag slipper oroa mig liksom.

    Du är inspiration.

    Längtar efter mer musik att sova till, skratta till, gråta till, bara vara till, vara lycklig till osv! Du är grym<3

  • L

    vore det inte för din musik*

Kommentera

