1.222 olika människor var igår på min blogg..

Men enbart dessa gjorde nått.

Gav mina 1500 kr till min morsa att hjälpa henne med att handla mat och sånt.Hon är ensamstående och har det tufft just nu.Tänkte att ist för att gå till stan och köpa nåt klädesplagg, kunde jag ju hjälpa henne.
Det var min sak
Ha det bäst!

Idag så var vi på ett museum med klassen, när vi var på väg dit så såg jag en man som stod och spelade saxofon, jag gick fram till honom, öppnade fickan och gav honom så mycket pengar jag hittade, det blev lite drygt 20kr, det enda jag hade med mig för dagen.
Nu ska jag ringa min pappa och fråga vad han gör osv.
Vi har också firat min mammas födelsedag, jag och min syster har köpt en present för 2000, och vi har käkat tårta och haft trevligt idag!
Shit Ken, du fick mig att bli stolt över mig själv. Tack för denna blogg!

Jag skickade ett stort paket med godis till min syrra som har en matbudget på 500kr/ månad.

HOPPAS NI FÖRSTÅR NU HUR JÄVLA EGO ALLA I DENNA VÄRLD ÄR!!!!
Tack till dessa tre… Ni är grymma!


7 responses to “1.222 olika människor var igår på min blogg..

  • Majk

    Det är du som är grym! Ken Ring<3

  • kh

    VADÅ, OM JAG SKULLE GJORT EN SÅN BLOGG SOM DU SNACKAR OM INTE FAN SKULLE DU GÅ IN OCH SKRIVA PÅ DEN OM JAG LÄNKA DEN TILL DIG!?

  • Anonym

    Vem är det som har skrivigt Kelian eller Rebecca eller du?Må Bäst…

  • e

    ken, din blogg dina ord din musik et är helt unikt et är sjukt faktist hur mycket styrka man kan få, du är unik eller det är ju vi alla men du är speciel inte för du är snygg och sånt. men din röst din musik du dina meningar dina texter allt. det är du som ger mig styrka ger mig hopp att kämpa gå vidare, lysnar på dig när jag vaknar nästan hela dagen och när jag ska sova, det kanske låter helt sjukt de som jag sägar nu men jag måste säga vad jag tycker om folk om jag gillar dom riktigt då och du fick mig att ändra mina tankarom min mamma även om hon..och har övergivit mig så sjukt många gånger så ringer jag hon och det är jag som hör mig av. jag älskar hon över allt annat och hon är seriöst mitt allt, utan dig ocg din musik och din blogg din styrka din hjälp så vill jag inte veta vart jag hade varit just nu. tack ken!!. men ja hoppas du förstår vad jag menar det detta. skrev detta för du är den enda som förstår hur det känns.
    vill bara säga tack för din hjälp, hjälpt mig sjukt mycket!!

    glömm aldrig! uppskatta inte dig själv genom att gemföra dig med andra det är våra olikheter som gör oss unika! det tänker jag på varge dag.
    ta hand om dig, ha det bäst!

  • Anonym

    lungt..ordval är viktigt :)ses i sommar!

  • Anonym

    tack ken nu gjorde du mig kär i dig!

    inte bara har du talang inom musiken, du har personligheten å hjärtat!! im in love!

Kommentera

