Stör mig när ni får lida..

Men iallafall, på grund av tidningarnas skriverier så har Vivalla valt att ställa in min workshop där den 25e Mars. Jag tycker det är tragiskt att dom följer dessa tidningar och deras skitsnack.
Hur kan dom ha sån makt?
Känner för dom speciellt när det var en workshop då jag ska hänga med ungdomarna och hade planerat att spela in en låt med grabbarna där. Riktigt synd. Men hoppas ni där nu fattar hur små vi är jämfört med dessa politiker, journalister och fritidsledare. Vi är bara en piss i havet. Men för mig är ni alla ungdomar i Vivalla grymma människor och mycket större än vad dom någonsin blir. För er så dunkar mitt hjärta idag.

Jag är van vid detta nu. Men det är så fel att ni ska lida av detta. Ni vill bara ha en fet dag och kanske få hjälp av mig med ett och annat. Idag har politikerna, journlisterna och fritidsledarna segrat över oss.
Men morgondagen är våran, det svär jag på!

They dont know what it´s like!!

(Du som ville boka 25e mars men som jag var tvungen att tacka nej till på grund av Vivalla, nu kan vi köra. Maila mig för jag har raderat din email)

Må bäst!

Peace


6 responses to “Stör mig när ni får lida..

  • kso

    Vilka jävla idiotera asså, shit………. Fattar inte hur dom inte kan låta dig komma dit för att journalisterna pumpar ut massa bullshit.

    Kriga vidare

    Peace.

  • Arram

    tror du det blir workshop blir av nån annan gång? typ nån annan stans eller nåt? fuck asså, döda alla jävla hatar-journalister och rassar med din musik!

  • Mads Vold Norge!

    Fy faen jeg fatter ikke hva det er med den svenske pressen og svenske politikere og lignende! Jeg håper bare at U WILL KILL THEM ON THE MIC!! For du er så myyye bedre og råere enn dem!! Kee up Ken Ring!!

    P.S Håper du kommer til Trondheim og gjør en konsert igjen snart!;))
    Peace and Love from norway!

  • Felicia

    NOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! skojar du med mej?😦
    ohhhh jag ska bränna alla fucking äckeltidningar som sabbar allt😮

  • L

    så synd ,trodde folk vet att man inte ska tro på allt som skrivs:S dom kunde hört med dig först!

  • Mirela

    Fuuuck.bor i rågsved och ser dig ofta på tuben,har hälsat en gång också haha..Det var planerat att dra och se dig i örebro,taggade sjukt mycket.
    Nu är det nedlagt,fan vad pissigt det känns,inte bara för dig,utan för dina fans med.

    Sitter i klassrummet med drygt 30 elever och dunkar din musik på hög volym,finns inget bättre att göra än sätta igång dagen med din musik.Nu spelar sthlm city.mycket känslor men fan vad bra låt.

    tack ännu en gång Ken,för dina grymma låtar,det får mig att fortsätta orka.
    Sitter varje morgon på tuben med din musik i lurarna och glor ut genom fönstret.

    Tack Ken .

Kommentera

