Fick böter idag..

Peace


54 responses to “Fick böter idag..

  • anon

    Du kanske ska tänka på hu mycket det kostar samhället när du kör ihjäl någon istället….

    • kenring

      Har jag kört ihjäl någon??
      Hade jag droger på mig??
      Var jag påverkad??
      Har jag kört bil i tolv år utan att krocka??

      • Falken

        Skojar du eller!
        ”Har jag kört bil i tolv år utan att krocka”

        Spelar det någon som helst roll hur många år du kört utan att krocka.
        Den dagen du gör det oavsett om du är drogpåverkad eller inte så spelar det för fan ingen roll.

        Ok att du än så länge inte kört ihjäl någon.
        Ok att du inte hade droger på dig.
        Ok att du inte var påverkad.

        Men att du kört bil i tolv år utan att krocka och att det per automatik betyder att du aldrig kommer krocka är bland det dummaste jag hört!!!!

      • Mamma

        Du tycker inte att det är dags att rannsaka dig själv lite när du uppenbarligen flera gånger åkt fast för Farbror Konstapel, samt rökt på sedan du var 10 år….?? Din kommentar uppfattas nog av de flesta med något innanför pannbenet, som oerhört korkad.
        Hoppas du inte har eller får några barn som tar över ditt beteende eller synsätt på livet.

        Eller så kan man hoppas att du ”smartar till dig” !!

      • W

        Men tänk lite längre än va din näsa räcker… Skulle du tycka att det var ok om någon som du, körde bil på en gata där din barn bor? Och hans försvar är:

        Har jag kört ihjäl någon??
        Hade jag droger på mig??
        Var jag påverkad??
        Har jag kört bil i tolv år utan att krocka??

        Skulle du tycka att det är ok?

      • Anonym

        Har jag kört ihjäl någon??
        -Hjälper inte den dag du gör det.

        Har jag kört bil i tolv år utan att krocka??
        -Har du körkort???

        Cykla.

      • Jensa

        Har jag kört ihjäl någon??
        -Hjälper inte den dag du gör det.

        Har jag kört bil i tolv år utan att krocka??
        -Har du körkort?????

        CYKLA!

      • Maxat

        Är du ful?
        Är du dum i huvudet?
        Är du äcklig?

  • bumbi

    tycker personligen det är mer patetiskt att röka på. Att sen dessutom sätta sig bakom ratten… ?

    Betalar mer än gärna skattepengar för att hålla sånt pack borta från vägarna. Synd bara att lagarna och straffpåföljderna är så tama i det här landet…

    • Natalia

      lägg av fan, har du nånsin sett någon som rökt på som beter sig så pass illa som någon som har druckit sig full på alkohol, FÖRBJUD alkoholen istället, legalisera det som inte skadar mer än cigaretter

  • Jesper

    Ja du Ken. Jag är skattebetalare. Jag betalar för att man tar fast folk som kör utan körkort och som kör med spår av droger i kroppen. I ditt och mitt land gäller det. Du, som jag är välkommen att hitta det parti som förespråkar de hjärtefrågor som ligger för dej till nästa val. För mej är det viktigt att man ska ha en utbildning och inneha bevis på det, i detta fall KÖRKORT, för att föra fram sitt fordon. För mej är det viktigt att man inte kör påverkad av droger när man kör bil.

    Så, du får väl helt enkelt stå ditt kast när du åker dit, faktiskt utan att ifrågasätta, eller så får du faktiskt rätta dej in i ledet. För jag lovar dej, det är fler än jag som tycker mitt resonemang är helt ok, och som tycker det är värt skattepengar att stävja det du nu gjort.

  • Mats banan

    Ken
    Tänk om alla här i världen tänkte som dig vilken fantastisk plats denna planet skulle vara då.
    Jag kör och röker brass, jag har inte kört ihjäl nån än så då kommer det inte hända heller.
    Jag kan också gå ut på balkongen och kasta handgranater på grannarna, ingen har dött än så det är lugna puckar.

  • Berit

    Tycker inte du ska vara kvar i Sverige om du inte kan acceptera våra lagar!! Vad fan har du för rättigheter? Ska vi alla börja köra utan körkort, är det ok tycker du? Droger är ett j-a skit, använd ditt liv till att sluta med dem och sen hjälp andra att sluta! Styrkekram till dig!

  • polisen

    Du verkar inte ha alla hästarna i stallet.

    KÖR INTE BIL UTAN KÖRKORT! Det är olagligt!

    RÖK INTE CANNABIS! Det är olagligt att röka både i Sverige och Sydafrika.

    Håll dig till lagens gränser så kanske vi skattebetalare slipper betala för dina idiotiska tilltag.

  • ...

    håller med den ken
    du är en fet grym kille på alla sätt
    man kör inte bil bättre för man har körkort och du gör rätt som filmar dom😄

  • Mona

    En fråga, har du aldrig haft svenskt körkort?

  • Johan

    Håller med den första kommentaren. Tänk om du kör på någon… Vore det OK om någon gjorde precis som du, kör omkring utan körkort och med förbjudna substanser i kroppen? Hoppas det inte är din unge de kör på och dödar isf för då måste det ju vara helt OK med dig efter ditt sätt att se på saken… Enligt mitt sätt att se det är du bara en rutten jävla knarkare med Noll-värde som tror du betyder nåt men i min Värld skulle vi bara pissa på dig…

  • Anonym

    Se till och väx upp grabben,cannabis make´s you stupid!!
    ”Wolfee”

  • Kurt

    Du kan inte ha alla hästar hemma, va???

  • Västerås

    Patetisk människa!

  • Chris T.

    Leave Ken alone!! Hur vågar ni kritisera Ken efter allt han vart med om. Ken har inte gett ut en skiva på länge, undra varför han använder droger, när alla bara klankar ner på Ken.

    LEAVE HIM ALONE!!1

  • Sandra

    Moget svar där Ken. I stortsett alla som kört ihjäl folk eller riskerat andras liv genom att köra alkohol- eller drogpåverkade har kört många år. Allt handlar om situation.

    Sen att du är oansvarig och inte står för det du gör eller gjort är bara rent dumdristigt. Sluta gnäll och och skylla på andra, polisen gör precis det de ska. Även om du tror att det enbart handlar om dig, så handlar det faktiskt om att minimera riskerna för resterande befolkning.

    Jag hoppas att de kommer stå dig dyrt och att du slutar använda droger och alkohol i samband med bil eller fordonskörning.

  • JihadFTW

    Från Aftonhoran: ”Enligt domen bor Ken Ring nu mera i Kenya och var på Sverige i besök.”

    Ett tips då Ken. Stanna i Kenya. Varför komma till kalla fattiga Sverige?

  • Benny

    Vad händer när du gör det? Utan körkort, utan försäkring. Mosar någon liten unge som springer ut i gatan och itne ser sig för.

  • Jens

    Som sagt i Sverige för att få framföra bil så måste man inneha körkort av klass B.

    Vet inte riktigt hur det funkar i det land du bor nu, men jag tycker det är rätt tryggt om man har något som bevisar att man någonstans har förvärvat kunskaper om svenska trafikregler,

    Du får nog se böterna idag som en billig påminnelse av regelverket, lek med tanken att du skulle ha kört ihjäl någon så tror jag att du tycker att det är en billig påminnelse.

    Olyckor kan hända vem som helst oavsett hur länge man kört bil, men regelverket finns där iallafall.

  • Bubbe

    En känd narkotikabrukare är ute och kör bil utan körkort… Vad göra?

    Självklart tar man in honom för blodprov! Och det är värt varenda skattekrona.

    Annars kan man ju till exempel sluta granska de inkomstdeklarationer som det ändå inte är nåt fel på. Ja, varför gör man inte det?

    ..för det vet man inte på förhand!

  • John

    Anon: Du ska kanske kolla upp lite fakta..

    hur många dömda rattfyllerister får gång på gång tebax sitt körkort och alkolås i bilen??

    där e de verkliga problemet…

  • Josh

    hahahahah vilken söt liten kille så sjuk asso haha

  • Marcus

    Jag håller med anon.
    Jag förstår också med vad du vill få sagt med att du inte hade några droger på dig, men du var påverkad (det visade blodtestet, tydligen). Att du kört bil i 12 år utan att krocka betyder ingenting för det garanterar inte att du inte kommer att krocka, det går inte bortse.

    Samtidigt går det inte att garantera att man inte skulle krocka även fast man tagit körkortet, eller hur? Men hela systemet med att man skall ta körkort innebär ju att trafiken skall be säkrare genom att alla trafikanter ska ha goda kunskap om trafiken.

    Om du nu skulle påstå att du har goda kunskaper inom trafiken är det inte så svårt för dig att ta lappen, eller hur?

    Lycka till!

    • kenring

      Jag får inte ta körkort för att dom stannar mig hela tiden där jag snurrar. Och då får man inte ta det. Skulle jag få ta den skulle jag ta den direkt och skulle gå snabbt. Men jag får inte! Därför tog jag det i mitt hemland kenya där jag är skriven och bor. Jag menar inte att jag aldrig ska krocka. Men menar mer att jag kör bra och det visar 12 år av körning utan olycka.

  • ola

    stanna hemma i Kenya…Åk på dina kameler och håll dig från dom svenska vägarna. Du har absolut ingen etik & moral. Att du sätter dig bakom ratten utan körkort och dessutom är stolt över ditt förbannade
    marijuana ”poffande”. Gör dig till en potentiell mördare…..OOOO wow…ska du skryta över nått mer…tog du din första ”sup” i fem års åldern? Jösses dumhuvuden finns det för många av. Åk hem

  • Osse

    Asså blir fucking trööt på kommentarerna asså varför jiddra ni med honom på hans egen blogg …starta egen fucking blogg och käfta där istället..jävla råttor ! kallas för att ta bort respekt har ni inte lärt er nånting …det är hans egen blogg och liv han gör vafan han vill och ni små råttor ska inte mer en respektera det han skriver att han ens ställer upp för er små råttor han kunde likaväl skitit blanka fan i att blogga …tycker att ni som kommenterar på hans blogg ska vara med honom inte mot honom

    Ken ring , jag står vid din sida oavsett vad !

    Peace !

  • Lyssna

    Era hatande motherfuckers. Varför är ni så knäckta, vad hade ni gjort om ni har fucking journalister hängande i er röv, och varje fel man gör skriver de om och gör det 10 gånger värre. Ni är smuts allihopa bara knäckte för en Av våra brödrar har lyckats. Ja och om han röker , och han körde inte på någon, kvar inte du lika stor chans som ken att köra över någon. Era fucking smuts. När ni skriver sms eller snackar i telefon när ni kör, är inte de olagligt, kan man inte vara med om olycka då? Nej för ken har rökt på för 2 veckor sen.. Ncc fucking smuts är ni jävla svenne

  • sug min stora

    Folk åker fast för drograttfylleri hur ofta som helst varje dag. Varför sitta och skriva massa jävla skit till ken på hans egen blogg? Jag lovar att många av er känner någon som har gjort samma misstag. Sköt erat eget och behåll era åsikter för er själva, jävla råttor.

  • rickard V

    alla klagar på ken NU!!!! för en olovlig,och posetiv på prov?? MEN finns det någon som tackar honom när han kör en show för barnen/ungdomarna i t.e.x rinkeby,alby. m.m for free ,skärp er nu folk!! ps sitter och skriver dryga saker med anonyma användare ”storartat” peace ken stå på dig!!!

  • Felicia

    HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA du e fööör skön ken!

  • The youngest JACK

    HAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAH, asså fyfan vad jag sitter och skrattar åt er som försöker ”trycka ned” Ken! Ni är så jävla patetiska HAHAHAAHHHA nästan värt att fira detta. Ska ni börja lägga er i ALLA människors liv som åker in för ”drograttfylleri” eller? GÖR DET DÅ IST FÖR ATT GE ER PÅ EN AV DEM! Jävla loosers, töntar, FÖRLORARE! Så fort ni gör det minsta lilla olagliga ska jag vara där och se till att det blir anmällt! fucking bitches!

  • Mona

    Vi är flera som har mött Ken i verkigheten och vi tycker inte om delar av hans beteende. Om man har en blogg med kommentarsfunktion och uttalar sig som han gör får man stå för det. Att sedan Ken kan ha gjort bra saker, för andra människor, och i livet motsäger inte det faktum att han INTE skall köra bil i Sverige utan godkänt körkort eller påverkad av alkohol eller droger.
    Jag noterar även att språket hos de personer som stöder Ken i detta lämnar övrigt att önska. Lite för mycket THC?

    • kenring

      Men jag var inte påverkad och hade körkort för fan!!!!!!!!!!

    • The youngest JACK

      Hahahahhahaha, så man måste ha THC inom sig för att vara emot såna som dig eller? Dra inte alla över en kant miss-perfekt. Vad är ditt mål då? Att förändra Ken? Kan du berätta för mig vad ditt mål är? Jag lovar att du känner någon som har kört bil utan körkort någon gång, se till att göra lite nytta istället och försök att sätta dit alla som kör bil utan körkort istället för att sitta här och skriva ditt meningslösababbel.

      För att man har en blogg med kommentarsfunktion och utalar sig på sitt sätt var nog den sämsta ursäkt jag har hört.

  • Berit

    Jag blir väldigt orolig när jag läser en del av kommentarerna. Många av er som är på ”Kens sida” har ett språk som är under all kritik. Lärde inte era mammor er att vara lite mer gentlemen? Var är er stolthet? I era droger och kriminalitet? Tror ni kan bättre än så, ge er själva en chans! Låt både er och era mammor vara stolta över er. Styrkekram från Berit

    • The youngest JACK

      Berit = SDare? Hahahahahahahahaha, vem fan har snackat om droger och kriminalitet? det är du som tar upp det nu igen, och drar alla över en kant förståss bara för att man har sina egna åsikter, patetisk är det enda ordet för dig. Så rolgit att du gömmer dig bakom ett fake namn ”Berit” Jävla tönt. Har du någon jävla aning om våra föräldrar är stolta över oss eller inte? Haha man märker ju på sättet du skriver på att du inte är en vuxen individ utan en jävla snor unge som försöker leka cool för att du hatar Ken. HAHAAHHAHAA försvinn från denna jord, SNÄLLA!

  • Papa Ghost II

    ”There’s a flipside of that coin… You’re going down…”

  • garvar åt alla som sitter och skriver böcker till ken

    TUNG E DU SMART ATT FILMA TEBAX!

  • garvar åt alla som sitter och skriver böcker till ken

    Tung är du, du har rätt att filma tebax! Plus han har barn klart han skulle bry sig om han skulle köra över någon men i detta fall har an ju kontroll.

  • Jesper

    Wow Ken, med all respekt. Jag har läst ditt svar, men ärligt? Du menar att det är vårt fel att du inte får ta körkort eftersom du kör bil fast du inte har körkort? Snacka om att skylla sin egen skit på andra.

  • Aima

    Jag vet ej om dem haters som skriver , JEG VET EJJJJ men jag måste säga att KEN RING är en tung kille. Min favorit rappare,
    Och jag förstår inte varför andra ens bryr sig och försöker förklara något. Hjälper fuck inget . Tror ken ändå vet ,med er eller utan.

    Ha det tungt! Fortsätt med det du gör, ta hand om digggg kärlek

  • kasper

    Ken du borde egentligen inte bry dig om vad statens nissar snackar om för deras enda uppdrag är att va emot dig och slösa din tid, finns liksom ingen moral nånstans. Det räcker me att du själv vet att du har rätt men till er horungar som trackar en god person som Ken, NI KAN SUGA AV HANS NEGERKUK! ni vet inte va smärta är, va vet ni om hunger? va vet ni om att sova i källare? va vet ni om berg och dalbanor? va vet ni om peace, love and understanding ey?

  • kasper

    Plus ett tips, spara ihop lite pengar och ta me din familj till Holland för Sverige e kallt.

  • ouuf

    Nu är jag lite efter men har jag fel om jag säger såhär att även om man haft ett körkort i visst antal år kan man köra på någon?
    Nej självklart ni med körkort kör ju bäst hur skulle det kunna hända… idioter…

    Tänk efter ni istället, sköt erat.
    Bara gud kan döma. Love

Kommentera

