Vill du hjälpa till i mina projekt?

Jag har funderat länge och bestämt mig för att ta in en som kan hjälpa mig i Kenya.

Det kommer att innebära att assistera mitt lag i Kenya och ta hand om saker runt det.
Resa och boende är betalt men eftersom detta är ett välgörenhets projekt så kan jag tyvärr inte ge någon lön.

Man behöver ha tillgång till cirka 3-4.000kr i månaden för att klara sig bra där nere.

Detta är ett tillfälle till dig som står och trampar och vill testa nått helt nytt.
Du kommer att bo i mitt hus där nere. Jag kommer att vara där från och till under tiden du är där.
Det är en period på ungefär 6 månader det rör sig om.

Om du är intresserad:

Maila kenringbb@gmail.com och berätta lite om dig själv och lämna info.
Avresa sker inom en månad.
(Ålder, erfarenhet i livet, familje förhållande, vad du tänker om detta, frågor etc)

Må bäst!!

Ken

2 responses to “Vill du hjälpa till i mina projekt?

  • Sleepy

    MANNEN JAG ÄR RÄTT PERSON HAHAHA

  • Torbjörn Andersson

    Hej ,

    Jag är en snart 54årig kille som jobbat nu i snart 40 år jobbat lite iindusti innom vård för förståndshandikappade,senaste 25 åren som brevbärare,med andra ord mycket erfaren,intresserad av musik lyssnade.har alldit varit mycket fotbollsintressad jobbat som ungdomsledare,behöver en kick i livet.även varit i Tanzania och jobbat som volontär mest med handikappade och ungdomartycker inte om vinter och kyla,därför passar sommarklimat mej bäst.vänliga hälsningar Torbjörn Andersson.

Kommentera

