Shit

Mycket tankar nuförtiden.
Mycket som måste ner i texter fan.

Tror jag är i den perioden av mitt liv där jag är som bäst textförfattare.
Har mycket privata problem som inte ens mina närmaste vet om.
Och det hoppas jag kommer resultera i riktigt bra musik. Speciellt när jag skriver till mitt nya projekt. Det passar så bra in. (Det projektet som ”Jag Skriver För Er” är på)

Inom extremt kort period kommer första singeln från 2 Legender Utan Penger Igjen”
Kommer bli klockren fet jävla hip hop. ”Plocka Han”
Ja rakt av fan.

Möte med bolaget i veckan. Ska bli skönt att planera upp 2011.
Ice är tillbaka och joinar studion i veckan!
Fett….
David har börjat spela in sin första skiva som jag också ska droppa.
Samma sak med Joel.

Kommer nog ett par BB album nu hoppas vi!!

Jaja, vi hörs och ses.

Peace

7 responses to “Shit

  • kajsa

    Hoppas dina privata problem löser sig =) du är bäst o kommer alltid vara det i mina ögon o öron kram på dej

  • Magnus Ukkonen aka Maxivendel

    Tjena Ken!

    Väntar med spänning på vad som komma skall. Sist vi sågs var på Åby i Uppsala, du hälsade som första person mig välkommen i repan och presenterade dig som Ken, som om jag inte redan visste det 😀

    Det fick mig dock att känna mig mycket välkommen, tack för det bru, ha ett gott 2011. Hoppas att du och din familj får ett riktigt bra år.

  • Haha

    jag fyller år imorrgon

  • Latin

    Hoppas allt går bra Ken!

    Och nya plattan blir nog tvär tung!

    Peace and love! Latin

  • Kapten-Knas

    Du är kung, jag hoppas din nya skiva kommer bli lika bra som alla andra. Jag tycker du ska göra en låt med tattarprinsen! ni är så jävla gjorda för varandra!

    Peace & love ken!

  • BZ BRO ZOO

    Ken dina texter är så djupa. Du har grymt tunga beats.

    Peace från Upplands-bro + Nacksta!

Kommentera

