Godmorgon

Många undrar hur jag skriver mina texter…
Så här får ni för första gången, hehe.

En text från mitt kommande mixtape ”Kiprono”

Till alla mammor som gråter nu,
Jag vet att det e svårt din lilla son han e på kåken nu.
Och redan med all stress så kämpar man i detta land
Och det e så svårt att från en cell hålla hennes hand
Sanningen gör ont och när man sitter ja då känner man
Tugga lite granna med nå grabbar ja då bränner man
Flummar lite granna ta nå snabba ja då glömmer man
Smärtan som finns längst in ja den gömmer man
Och allting som finns runt omkring är bara dimma
Besök klockan 3 försök och hålla kvar din kvinna
Tiden går sakta spela mulle med nå blattar
Träna med nå anabola svennar och ba skratta
Lära sig och huztla du kommer ut till din student skiva
Håll dig ute jag ber dig låt oss ba få rida
Du är saknad som fan jag svär det finns ingen annan
Så för din mamma tänk efter eller stanna

Se dig omkring 2010


9 responses to “Godmorgon

Kommentera

