Ken Ring – Jag Skriver För Er


9 responses to “Ken Ring – Jag Skriver För Er

  • Bjorn

    Sjukt fin!

  • Christoffer Hurtig

    Sjukt bra låt!! Tror du skrev den till mig, är själv tryckare å går hemma sjukskriven på grund av ryggen. Tack för ännu en go låt!!

  • Anonym

    årets låt.

  • sean

    låter helt okej, och fint skrivet. men den satte inte fint du vet, du borde komma med något äkta comeback känsla som t.ex cutta dom elr bengen spanar… :p bara min åsikt:)

  • Nini

    Sjukt bra låt,..Är det dina 2 söta ungar..?

  • Ken Kung

    Ken, vet du vad du ska vara? Jävligt stolt. Du är utan tvekan Sveriges bästa artist. Vi fans kommer förstå när du lägger av med hiphop, för du har redan uppnåt det du ville uppnå i hiphop världen. Tack så jävla mycket för denna låt och alla dina andra låtar.

  • Aima

    TUNG LÅT KEN , du levererar bra. Håller med ken kung , var stolt! Droppa inte känslan för vi alla älskar dig ,

    Love!

  • ares

    completely awesome lyrics
    jag hade en vän som gick ner sig och sen gick bort. snart ett år nu. han fick äran att köra en låt innan dig i skövde en gång. han älska din musik efter det. Han hade hittat den här låten och spelat den för mig. Nu fick jag hitta den och spela den för han.

Kommentera

