Hemma i Sverige!!

har precis insett att denna kyla är en jävla irriterande fucking isbit.

Jag är hemma igen, hör av er bre, ni som vet.
Resten, get off my back!!!!
Ny singel nästa vecka!!!!!!

Fuck vad jag saknar Kenya redan, peace… GBG på lördag!!!!


4 responses to “Hemma i Sverige!!

  • Robin

    Tjena Ken!
    fyy fan vad jag har längtat efter singeln. Men nu äntligen så kommer den asså nästa vecka:)
    fan den verkar vara feting tung!
    vad använder du för inspelningsporgram?
    Är det Cubase 5? jag använder det, åh jag tycker det är jävligt bra🙂

    Ta hand om dig ken. Peace

  • nada

    ‘plocka han’ ute nästa vecka? fan va nice!

  • F

    Ska du spela i gbg eller bara besöka orten?😀

  • ...

    Tråkigt att det är 20+… Vi som är under ville ju gärna se dig, lite besviken faktiskt😦

Kommentera

