På väg till Kenya

Hoppas allt är bra med er.
Ja på impuls köpte jag en biljett till Kenya.
Så jag drar idag. KRACK United har nått semifinal i en riktigt stor cup i Kenya.
Den går på lördag, så jag tänkte överraska laget med att dyka upp.

Packat massa grejer, som vanligt…
Känns sjukt hur bra mitt liv blev fan. Kan sitta och göra det jag älskar och samtidigt ha råd med att bara dra ner så här. Sjukt fett! Jag tackar Gud varje dag!

Jag har suttit klistrad i studion faktiskt i en och en halv månad.
Under tiden jag skrev om Kenya så var jag redan tillbaka i Sverige.
Har blivit riktigt feta låtar. Riktigt riktigt feta.
Känns perfekt att nu dra ner och njuta lite av solen iskall öl och fotboll.
Fett…

Ha det bra i snön folket.
Ska försöka skriva från Kenya. Har tung lur med mig, hehehe borde funka.

Peace

Lite memory lane från tiden i Sverige….

Ordning och reda, Kenya på fredag


3 responses to “På väg till Kenya

  • ett stort fan

    What’z up King Ring!?

    Jag vet att du har hört det förr men jag tänker säga det igen, FY F-N vad bäst du är! Jag följer denna bloggen varje dag i väntan på att du skall lägga upp fler nya låtar. Allt du lägger upp lyssnar jag på gång på gång. Så sköna beets och texterna du skriver är oskalbara. Vill självklart ha en ny låt varje dag för ja tycker du e så pass bra! Söta barn har du, det har du åxå hört förut, vet detta! Jag vet att det är svårt å svara på min fråga nu men när ungefär kommer ditt album? Jag vet att det kan vara ett par veckor upp å ner men om du ba drar till med ett datum nu…när ungefär!?

    MVH
    ett stort fan!

  • haha

    oj vad dina barn är söta barn du har.. kelian är modig att hoppa från 5…så jävla söta bra rebecca kelian knaster…fett söta jag älskar dig kelian ….puss och kram skumbanan…hahahaa

  • Aima

    Filma om du kan på Ring Resort, skulle va gulligt och se hur den är !🙂

Kommentera

