Tjena Sverige

Hoppas allt är bra, vissa undrade hur Kelian, Knaster och Rebecca ser ut nu…
Här är lite bilder på dom 3 som är ganska nya…

Hehehe
Så vad har man gjort sen man kom hem?
Inte mycket… Spelade med Talib Kweli häromdagen..
Eller det var väl ett tag sen nu…

Dj Black Moose med Talib… (mörkt som fan, hehe)

Yep, har massa annat jag gjort men tråkigt att sitta skriva om gamla saker.

Men men, här är jag på stan med Knarren..

Måste bli bättre på att fota och lägga upp saker..
Men vill ni att jag ska gå helt loss på denna blogg eller är ni nöjda?

Peace out.


13 responses to “Tjena Sverige

  • Alex

    ken, jag läser din blogg varje dag. har alltid diggat din musik o köpt varenda platta o mixtape du har släppt. du e den ända i sverige som håller mottet. jag tycker de hade vart skit kul om du la upp fler bilder o videoklipp. de e de som e kul liksom! fuck tiden springer iväg hade velet skriva lite till men ska hämta bruden i älvsjö. BIG UP ken du äger.

    //Alex

  • BB

    Gå loss totalt på bloggen med bilder och videoklipp! så jävla fett skulle de va!!

    Peace

  • Jossa

    Ken jätte bra att du lägger in lite mer nu, kan du inte visa dina tatueringar med på en bild?🙂
    du är bäst! peace

  • Felicia Ranta

    gå loss på bloggen men se till att få allt viktigt gjort först!
    ord som hamnar på internet och sedan finns där för alltid kan inte jämföras med en stund med familjen!

  • Jennie, Stockholm, singel

    ken ring, du är min idol.
    jag vill rösta på dej for fucks sake.
    ken ring for president.

  • Pontus

    Gå loss ken!
    Har följt dig i flera år nu och, bloggen har jag varit inne på nästan varje dag sedan den startade, jag vill ha nyheter! därför jag kommer hit!

    GÅ LOSS!!

  • Black Moose

    Bror gå loss med feta videos!!!!
    One Love BB

  • emma

    hej vad söta barn älskar dig,,,,

  • Kamilla

    Hej!! Vill bara börja med att säga att dina barn är otroligt vackra *kärlek*

    Förlorade min sambo för snart 2 år sen i allvarlig sjukdom och sen dess har jag tappat orden mer eller mindre men försöker finna dom i musiken.. Efter lite letande för att hitta låtar som jag på nåt sett kunde/kan relatera till förutom min musik som jag själv skriver så slog det mig Ken Ring -Mamma jag lyssnade på den mycket när jag va yngre kunde texten utantill efter att ha lyssnat på den en gång!!

    Minns vissa rader bättre än andra som nu sitter etsade i mitt bröst som beskriver precis hur det var och även är fortfarande i bland..

    ”Jag försökte förstå och gick vidare i sorg
    Gick runt med en mask på ett grått jävla torg
    Jag ville aldrig berätta om mitt sorgsna svarta hjärta
    saknaden av dig gav mig otrolig smärta
    Varför är du inte här, var min fråga
    nätter blev tårar, utan att sova”

    Kika gärna in på min blogg och läs om min kamp tillbaka i och ur sorgen..

    Take care kärlek och respekt till människor och musikens helande krafter..

  • Elhan

    Gå loss!!

  • Samuel

    Shit Ken, Kelian är sjukt lik dig!

Kommentera

