Kenya 12

Vi var nu framme hos min släkt.
Fy fan va mäktigt, här är grabbarna med min moster….

Detta stället är mitt hem!!

Roligt hur man är på landet här.
Med kamera till exempel så börjar alla posa direkt hehe..

Vi hade kommit med deras dröm present, och gud va glada dom blev.
Detta gjorde en ändring för hela min familj.

Riktigt mäktig känsla…

Det var en grym dag som jag sent kommer glömma!!!

Ja, vilken dag!!
Måste berätta om en av våra grannar…

Detta är en man som alltid bott granne med oss.
Han är så gullig.
Jag misstänker att han minns väldigt väl min mamma.
Varje gång jag kommer så sätter han på en kostym och sätter sig vid mig.
Sen ler han hela dagen och bara tittar på mig.
Att åka hem utan att se han skulle vara extremt konstigt….

En familjebild med den nya familjemedlemmen och sen var det dags att gå upp till min mormor!!!
Det skriver jag om sen….

Peace


Kommentera

