Unga Fotbollstalanger KOLLA HIT

Jag söker nu fotbolls talanger i Stockholm.
Ett nytt stor lag är på väg att startas och söker nu dom bästa 10-14 åringarna i Stockholm för att prov spela till detta lag.

Maila kenringbb@gmail.com för mer info…


One response to “Unga Fotbollstalanger KOLLA HIT

  • alexander kling

    Tja a jag är född 98 och har spelat fotboll i både skå o ekerö ik men det har strulat lite i klubben…Börja när jag var typ 5.
    Spelar hockey i Ekerö men kör båda.
    Skulle va fett kul att få platsa i ert lag.
    Jag springer fort som fan och har bra speluppfattning ,värt att kolla upp mig absolut. Lånade morsans mail men du kan se bilder på mig på facebook.
    Schyssta kan jag inte få en chans att komma o provspela med er❤ Jag är liten men stark 135 cm & 30 kilo o envis o lite adhd på det oxå : ) Lyckad mix…..

    Va som än händer Lucka till Ken du är grym

Kommentera

