Kenya 8

Ja, då var det dags att åka mot huvudstaden Nairobi.
Vi gjorde oss redo och Joel tog en sista titt över kanalen innan vi drog uppåt landet.

Fan färjan man måste ta är rätt speciell.
Men nu hade dom fått nya båtar så det var soft..

Vårat mål på denna resa var nog mest två saker.
Att spela in en video till min nya singel ”Plocka Han”
Och att resa hela vägen till platsen där min mamma är begravd.
Och där hela min släkt finns…

Det är en rätt fin resa och man passarerar natur reservatet Tsavo.
Det är grym natur…

Mitt i vägen när vi åker skriker David.
Elefanter.
Vi backade tillbaka och där stod det Elefanter.
Helt sjukt…
Vid vägen stod dom bara och softade. Kunde knappt tro mina ögon!!

Sjukt hur mäktigt djur det är.

Vi alla kände att Safari nu kundes strykas från listan…. Hehe.
Sen knallade dom iväg som dom bara tagit en promenad i sitt eget hem.
Fett!

Efter en lång körning var vi nu i Nairobi.
Huvudstaden av Kenya.
Vi kom sent så jag mötte några polare , planerade för videon dagen efter.
Sen checkade vi in på hotell och soooov.

Imorgon skriver jag om den galna video inspelningen.
Detta var ena bilen på väg to the spot.


One response to “Kenya 8

  • Åsa Eklund

    Fasen va nice att du gör denna resa, jag åker med dig här inne, jag har ju aldrig varit utomlands så det e riktigt spännande. Varmaste kramarna Åsa =)

Kommentera

