Hemma i Sverige över helgen!!!!

Blivit influgen från Kenya över helgen.
Är i Tromsö nu på spelning med Talib Kweli och Dj Black Moose.
Åker tillbaka till Kenya på Måndag. Ni som känner mig, maila för mitt tillfälliga nummer över helgen…
Fett skumt, från Ekvatorn till snön….

2 responses to “Hemma i Sverige över helgen!!!!

  • Matilda Ternvall

    Ken, jag ber. Jag träffar dina gamla vänner från dalen i hässelby då och då. Vart enda gång jag träffar dem så ber jag att få träffa dig. Men de inte lätt alltså! Jag har en önskan, det är att få göra musik med dig. Hör av dig till mig för mer direkt information. Vore en grym födelsedagspresent från min idol till mig(a)
    0705470161

  • Tess

    Lika grym som vanligt!

Kommentera

