Någon tvingade mig slänga upp detta…


6 responses to “Någon tvingade mig slänga upp detta…

  • Amira

    Ken Ring du är grym.. Låt aldrig Babylon stoppa dig, JAH know..

  • Hege - Jullans mamma!

    Du ær helt sjukt bra Ken! Du får sækert høra det ofta, ja næstan varje dag! Men dina låtar har en kænnsla som inga andra låtar har! Din mamma ær nog sjukt stolt øver dig, allt som du har uppnått! Du ær riktigt bra och det har du varit sedan jag var liten och lyssnade på dig!

    Det som ær det ær att dina gamla låtar blir heller aldrig gamla eftersom att dom har en sånn innlevelse och kænnsla som gør att man glømmer dom inte, dom printar sig fast och man kan lyssna på dom 100.000 gånger om och fortfarande tycka att dom ær sjukt bra! Du ær så himla duktig, værkligen!

  • carlos

    tje ken du jag undrar när och vad vare för hederspris du fick? och vad tycket du om gruppen dalenbarn och deras hit låt?🙂

  • Anonym

    sjukt ,att få vänta på låtarna.
    hört talas om frimurarna eller illuminati? bara säger att de är LÄSKIGT, svär, jag är kristen till 100%.
    jag vïll sprida det att domedagen är nära.

    http://www.vaknasverige.se/?p=52

    du är en bra människa ken.

  • L

    fett bra låt! längtar tills den e klar (:

  • Jörgen

    Nu tycker jag du tar och slänger ihop denna låt snabbare än någonsin och slänger upp på youtube eller här på bloggen. Riktigt tungt!

Kommentera

