Kenya 4

Hej gott folk.
Fan det va längesen jag skrattade så här mycket.

Efter att frisören fixat upp david var det dags att dra ner mot stranden.

Jag har en gammal vän där nere vid kusten som heter Ndolo.
Han var med och startade Ukoo Flani.
En lokal rap grupp från Kenya som jag jobbat mycket med.
Jag och han har hängt rätt mycket i Kenya. Vi har växt ihop och han är en av mina närmaste vänner där nere.

Min vän Ndolo.

Sen drog vi ner till ett ner stängt hotell.
Safari Beach Hotel
Brukar käka där ibland…

Det är sjukt hur fet stor skillnad det är att äta frukost i grym natur.
Hela dagen blir på nått sätt mycket skönare.
Och jag kunde inte haft bättre sällskap på denna frukost.

Detta är utsikten för dagens frukost..
Hehehe

Det är sjukt hur fint det är på min nya hemort.

En dag som startade mycket skönt.
Senare ska jag berätta om en sak som var fett men samtidigt en liten väckarklocka för oss 3 på denna res i Kenya.
Men nu ska jag låta filmen prata för vårat humör.
Hahaha.

PS. Läs aftonbladet, Celeberty Rehab.
Jag hade möte med dom och dom trodde man va Crack neger.
500.000 nej tack.

Men det skulle vart soft med en halv miljon till Kenya projektet.
But cant sell my soul….


Kommentera

