Kenya 2

Då var vi framme i Kenya.
Kändes nice att se mitt land igen, speciellt när jag nu var med två goda vänner….

Fan insåg hur mycket jag saknat denna platsen.

Här är lite av bil resan ner till mitt område…
Grymt som fan här nere.

Sen när vi hade kommit fram var det direkt till fotbolls planen och möta mitt lag.
David hade styrt upp massa grejer så när vi kom var det bara att börja dela ut grejer.
En känsla som är svår att beskriva. Man måste nog ner själv och ge dessa människor själv så inser man vad mycket vi kan göra med så lite.. Hoppas ni förstår vad jag menar.
Vi kan ändra denna värld, jag lovar er.
Tillsammans kan vi klara av det.
TAC DAVID OCH JOEL FÖR DET NI GJORDE DÄR NERE…

Här kommer lite bilder och film om den första dagen.

Ses imorgon….

Då vi går ut och bygger lite på min bar..

KIPRONO SLÄPPS INOM KORT!!!


Kommentera

