Hej igen

Nu har jag fixat internet nere i Kenya.

Så låt mig berätta lite om min resa..

Det började med en spelning i Trondheim.
Det var intressant för Nelson min nya trummis var med.
Men det som var nog mest intressant (förutom att arrangören blåste mig) var att jag nu håller på att byta DJ
Dj 2 much har valt att sluta spela för mig för hans nya jobb och annat. Förstår han och tackar för alla åren vi haft!
Det var riktigt sköna år med 2 much men allt har sitt slut. OCh han förblir min vän.
Till och med Reserv kanske, hehe.

Så här har ni min nya Dj.
En fett bra kille som heter DJ BLACK MOOSE.
Kommer bli fett kul broder!!!! Ses snart…

Här ser ni han med Tommy Tee och N light N

Sen var det som sagt dags att flyga ner till Kenya.
David och Joel var med…

Hehe
Det var på valdagen vi drog…
David , du gjorde fel broder….

Sen var det flyg ner till Addis Abeba…
Ethiopien är ett land som jag garanterat ska besöka igen.
Såg riktigt fett ut…

Här är lite bilder därifrån…

Vi med fotbolls landslaget från Zambia…

På flyget ner…

I Addis, måste ju smaka en Ethiopisk bira…

Sen på väg ner mot mombasa bjöd Joel på grym sång!!!

Sen var vi framme i Mombasa.

När vi anlände var det kalla Tusker och hoppa in i bilen som gällde.
Skön känsla!!!


2 responses to “Hej igen

  • Hanna

    Du får nog höra det här av många. Men du har hjälpt mig med din musik. Gråter alltid till dina låtar, spelar ingen roll hur många gånger jag har hört dom.
    Och att gråta till låtar är inte min grej, men vissa texter i dina låtar känner jag igen mig i.. Jag har stor respekt för dig och det du gör.Låtarna relaterar mycket i mitt liv, de som har varit och det som är. Fortsätt med det du gör.För du gör det så jävla bra!

  • onelove

    oh vad awsome att du befinner dig i afrika, så mkt kärlek det finns där nere❤

Kommentera

