Göteborg

Ni som undrade varför det blev inställt så får ni här svaret.
Arrangörerna lovade betalningen i form av förskott men kunde inte göra det förrän nästan 2 veckor försent.
Men sa hela tiden att det var inne, tiden rann ut för mig och jag var tvungen att betala in mycket mer för att kunna få flyg biljetterna. Då meddelade jag arrangörerna att dom var för sena och sa att om dom tar den kostnaden så byter jag datum för min resa. Det var dom som då sa att det inte går. Då sa jag till dom att jag inte kan göra spelningen för att jag måste ner till Kenya, planen är att hämta en spelare till Sverie och det kan jag inte riskera att ta det ifrån denna kille.
Det skulle vara så fel…..

Så direkt när dom har ett nytt datum så kommer jag.

Det är allt som finns att säga om saken.
Nu flyger jag till Kenya, berättar om grejen som hänt inom några timmar.

Peace

9 responses to “Göteborg

Kommentera

