Trondheim

Ikväll är det sista spelningen på denna turne.
Tyvärr har Göteborg imorgon ställts in.
Det var lite miss i tiden men jag har lovat att komma dit direkt efter jag kommer hem från Kenya.
Riktigt tråkigt men jag lovar att komma direkt.

Igår filmade vi i Bagis med Jesse Jones.
Blev lite ruff men samtidigt var det skönt att få in vad alla ungdomar kände.
Så big up till hela Bagis och alla ni som jobbar där ute.

Next är Kenya.
Tror inte jag kommer tillbaka detta år.
Ska spela in där nere och bygga mer.
Jag har insett att det är där jag hör hemma.
Lika mycket som Sverige men på ett helt annorlunda sätt.

Imorgon kommer jag skriva om en tragisk grej som hänt i Kenya med en av mina spelare.
Behöver skriva det ordentligt så ni förstår mitt läge.
Så det tar vi imorgon.
Nu är det soundcheck i Trondheim.

Ken Ring, Jesse Jones, Tommy Tee, N light N, Nano, Ali, Dj Black och många fler….

Ses där!!!

Peace

Hitta lite från Ekenäs…
Tack till er för sist….


9 responses to “Trondheim

  • ......

    riktig besvikelse folk här väntade på dig men, rykten går att du e skyldig folk pengar här så du inte kommer AJA

  • Marco

    Det räcker inte med att be om ursäkt via din blogg ” förlåt göteborg ” om dina fans verkligen betyder något för dig som du alltid säger så hade du hört av dig till arrangörerna i GÖTEBORG och sagt varför du inte kommer, eller åtminstonde….att du inte kommer?

    Fett fjolligt Ken! trodde du var mera mogen än så…en 3 barnspappa som inte håller sitt ord håller inte i längden.
    Lycka till i Kenya!

  • ......

    ehh. skitsamma nu har de hänt men lova oss du kommer efter kenyaresan (a) vi behöver en spelning ifrån dig här i gbg peace lycka till i kenya

  • ThaBAckup!

    Marco, Chilla.

  • Abdo

    Ken ring när ska du släppa den där dokumentären om förorter i Sverige ?

  • Älge

    Det blev stort uppror bland ungdomar när du uppträdde i Nynäshamn i augusti. Sammalunda i Bagarmossen som du besökte i september. Har dessa händelser något samband med dig som person?

Kommentera

