Mycket nu

Men bestämde mig för en bra studio idag.
Grymt, nu kan man jobba på…

Sen drar jag till Kenya snart, ska bli fett skönt.
Plus att jag ska bjuda över en av mina spelare..

Första ImmI Plagget har kommit.

Mycket mycket nu.

Peace till alla som jobbar med mig, love ya´ll muddafuckaz…


3 responses to “Mycket nu

  • Kentaaaaaaaaaaaah

    Ken, när kmr låtarna? tröttnar på att lyssna på alla om o om igen! Jalla ken😉

  • pontus

    Tja Ken , vars kan man köpa någon av dina gamla skivor?? skulle ha varit nice att ha alla🙂

  • Sandra

    Med risk för att framstå som en idiot tänker jag ställa dig en fråga. Jag vill resa till Kenya, som är ett land där jag aldrig varit. Men jag har inget intresse av att sätta mig på ett lyxhotell i en turistort, jag vill se det riktiga kenya. Kanske kan du tipsa mig om något ställe dit jag kan vända mig? Som tidigare volontärarbetare är jag medveten om den stora kulturskillnaden. Vore super tacksam om du ville höra av dig. Tack, för att du läste, för din musik och för ditt sätt att stå upp för dig själv!

Kommentera

