Tack för igår Stockholm.

Det var magiskt….
Finns klipp längre ner på sidan!!!

Men jag älskade kvällen.

Tack till Joel, Dj 2 Much, Nelson, Big Fred, Fre, Sam E, Jesse Jones, Blackout Dance Crew, Näääk, Kaliffa, David, Cake Boy, Finess, Nano, Stockholms Syndromet, Pato Pooh, Dj Silence, Abel, Ricardo för en grym spelning igår!!!!
Publiken kändes helt perfekt och stämmningen var på topp hos alla kändes det som. Och det händer tyvärr inte så ofta i stockholm. Men när det blir som igår så glömmer man direkt att Stockholm alltid varit den keffaste publiken. Igår va det något helt annat, synd att inte tidningar skriver när det är så här bra. Men men, får väl starta ett bråk nästa gång så man kommer in på Aftonbladet.
Hehee
Men seriöst, tack igen.
Det var grymt!
2011 platta nummer 11…. Hehehe vi kör på va??

Nu kommer jag att göra dom sista spelningarna och sen bara spela in. Det känns som att nu är det dags att fokusera helt på mina nya skivor. Jag har mycket inseration och mycket tid.
Tror till och med att jag stannar i Kenya och spelar in denna gång.
Sista spelningarna står under ”Turné”

God natt…..


5 responses to “Tack för igår Stockholm.

Kommentera

