Showen Imorgon

Har suttit idag med att lägga upp showen.
Blir nog riktigt bra….

Blev rätt röjig show denna gång måste jag säga.
Hehehe

Mycket bangers måste in på lite tid, jobbigt att välja bort vissa grejer.
Men det blir grymt!!!
Gästlista är stängd så ni vet, ni som kan skaffa mitt nummer kanske kan klämmas in.

Här kommer ett litet smakprov:

Annars var dagen rätt soft.
Började med att möta upp min barndoms vän som tror iphone är den enda som finns.

Sen var det Rep.
Kom hem sent och det blir ingen sömn denna spelning heller.. Hehe

Ses imorgon!!!!!
God Natt

One response to “Showen Imorgon

  • Sly-nånting

    haha är du känd i Kenya? har en kille på msn, flyttade från Spanien till Kenya(han är halv-kenyan). Bor i något ställe som heter ”Mombasa” har jag för mig. Kom bara på att fråga han om han nånsin hört namnet ‘Ken Ring’. Så sa han att du bodde i Nairobi? o sa att han har hört en massa om dig men aldrig träffat dig. Så sa han att han hade hört att du var en schysst kille

Kommentera

