Vinnarna:

Här kommer dom som fick biljetter till spelningen i Sthlm…

Tja Ken!
För det första, tack för att du gör din musik och för att du står på dig och är den du är trots motgångar!
Du har varit en grym förebild för mig i många år nu och hoppas att du kommer fortsätta sprida din positiva anda!

Varför ska då jag vinna biljetter till din konsert imorgon?
Kanske för att jag grät som ett barn första gången jag såg dig på din spelning i Gävle 2008 och vill uppleva det igen.

Dessvärre har pengarna tagit slut och jag står nu med tomma fickor och är jävligt irriterad på mig själv.
Men skulle du välja mig så skulle jag stå där med min ”Ta det lugnt tröja”, skrika högst av alla och vara lyckligast i världen.
För du är, har alltid varit och kommer alltid att vara: number one den perfekte!

Må väl!

/Ronya

Hoj…

jag borde vinna för att jag ska kunna ha råd att åka och se dig uppträda fett…

eftersom jag måste åka från västerås dit sen hem osv… blir jordens ränn och det kostar fain därför är jag en av dina kandidater som bör vinna en gratis

Blezzingz … Markus

Tänker inte ljuga eller något bara för att få vara ett av dina närmaste fans. Men låt mig berätta en sak, mitt ex var värst värst värst värst på att pressa din musik. Svensk rap har verkligen aldrig aldrig varit en del av mig, har alltid klassat de som ”hur trisst som helst” .. men efter att jag har fått höra din musik, när vi åkte bil, på ipoden, hemma när vi städade jaa du förstår, ÖVERALLT! Allt handlade om Ken Ring, din hemsida.. Ja allt helt enkelt. Han fick mig att gå med honom till en ”konsert” vid vasagatan, någonstan där nära 360 för att titta på dig haha. så tillslut fick jag ta tag i mig själv och verkligen lyssna igenom dina lyrics och se vad som var så bra med ”ken ring” och vet du vad, ja jag gillar beaten, texterna och allt starkt! Vissa texter är inte bara texter, utan poem med andra ord! Du har verkligen lyckats.

Med detta kanske jag inte vill vinna en plats hos dig utan en plats för mitt freakiga ex haha som dör för dig.

Emilia

hej ken.

jag fick en son för precis två veckor sedan. gick åt en massa pengar till barnvagn, spjälsäng, skötbord och sådant.
dyrt men värt varenda öre.

jag skulle verkligen uppskatta att kunna gå på din spelning i morgon fast jag inte har råd egentligen.

peace/ jonas

Motivering.
Vet inte vad jag ska skriva riktigt..
Men shit såhär ere.
Har lyssnat på dig sen du släppte första plattan.
Har följt dig genom åren.
Varit på ett gäng spelningar över halva sverige haha
Nu har jag fått en Kidd som e 3 månader och du vet hur de e …Kostar cash..
Så jag har fan inte ens 200 över denna jävla månad till ditt X jubileum.
So fuck it i´ll try this way instead..

Mvh

Dahne

Jag är och kommer alltid förbli din hiphop musik trogen
Du vet och framför allt som gått snett på denna jorden
Smärtan du bär hjälper dig att hålla fötterna på marken
och jag vet ibland vill man bara flyga iväg och dra
det är då jag är som mest tacksam att du finns i denna värld idag.

Hoppas på biljetten, Peace Bianca

Tja Ken!

Du skrev på din blogg att man skulle skicka in en motivering på varför just jag skulle vinna.
Min motivering
Jag som lyssnat på dig och dina skivor sen 10 år tillbaks förtjänar självklart att komma på 10 årskalaset.

Tack
Ser fram emot att träffa dig

Devesh

Vore cleant o se dig live igen.. försökt i så många år att se dig sen du va i Enköping på Hamnfesten.. dock minns jag inte året men bästa å enda hamnfesten som va fet… Hamnfesten är inte desamma sen du intog scenen med underbara starka steg och ord som du gjorde.. Dock har jag bara ett foto kvar från den spelningen efter en datakrash o den ligger uppe i min första blogg som jag har kvar just för de e den enda bilden jag har kvar i mina ägor.

Vinner jag så tack o Bless i massor.. Vinner inte jag..tack och Bless i massor iallafall till dig o din familj
och Tack att du tog dig tid att läsa denna mail från mig.

Mitt namn är Lea

VI SES IMORGON!!!!!


2 responses to “Vinnarna:

Kommentera

