Är i CapeTown

Fan vill skriva så mycket om detta men funderar på att klippa ihop en kortfilm istället. Det finns så mycket historia här att det är sjukt. Igår satt jag på hotellet med några från Capeflats, för att vara exakt var det frun till min bortgågna kompis Devious. Men det dom sa skrämde mig faktiskt. Att om man inte gör en licens med fifas får man inte vara närmare än 5km från Stadion. Sydafrikanerna har blivit satta åt sidan för att benefitta Fifa. Det är tragiskt tycker jag. Fan dom typ längtar tills detta är över, själv så längtar jag efter finalen. Känns sjukt men sant.

Ska lägga upp lite mer om kvällen igår sen.
Men nu, skål Cape Town!!

DSC04709.JPG


Kommentera

