På väg till Sydafrika.

Nu är jag på väg till Sydafrika..

Igår var det Urban roots.
Jag ställde in på grund av en miss av arrangören.

Men big up till alla som var där.
Stor, Pato, Lazee, Allyawan, Dj 2much, Advance Patrol, Dj Silence Salif, Malik, Da Griot, and the list goes on.. Hip Hop är stort, synd att det blev så lite folk men kör på nästa år så blir det mycket bätrre. Man blir glad av att se att vi fan e så många nu i detta hip hop game.

Men nu drar jag till VM i Sydafrika.

Ta hand om er. Hörs från Södra delen av världen!

Deviuos familj tänkte jag besöka där nere.
Han blev en nära vän som dog allt för tidigt. R.I.P

Peace


One response to “På väg till Sydafrika.

  • D

    Jag ville så gärna se dig igår på norre port, satt på övervåningen och hade fått jätte hög feber och sånt så jag orkade verkligen inte gå ner, sjukt mycket folk ju. Spelar ingen roll vad som händer, du är alltid lika omtyckt här i halmstad.

Kommentera

