Mina grabbar

Nu är Kalamashaka på gång med album med mig.

Men nu släpps också en ganska fet dvd med mina grabbar i Kenya.
SÅ ni får se lite av scenen där nere.
Big up till Mau Mau och hela familjen där nere..


One response to “Mina grabbar

  • Sorosh

    shoo! Jag har lyssnat på dina låtar sen jag viste vem du var och med tiden har din rapp blivit min förebild… När jag lyssnar på dina låtar så känner jag mig lättad det känns som jag suttit och sagt t dig om mitt liv och sen har du spelat in det men de jag vill komma fram till e att jag bor i bredäng en av skönaste förorterna och jag har flera år skrivit låtar men nu har jag börjat spela in och som jag sa så är det du som är min förebild… har du några tips på hur jag ska göra? förstår om du inte pallar med mig men jag är ändå glad över att jag har skickat brev till minst skandinaviens bästa rappare =) mail om du ska svara sorosh_13@hotmail.com
    DU E TUNG!!

Kommentera

