Idag är det pengar…

Jag ska hämta in alla pengar jag har ute.
Ligger ute med 270.000 av folk som inte betalat.

Måste få in dom nu..

Folk tar tid och det värsta är att dom flesta av dessa kronor är från olika kommuner.
Fattar inte att det alltid är kommuner som betalar sent.
Det är fan lite pinsamt, bokas man av en Ahmed från betongen så är det alltid cash när man lovar.

Men så fort man ska få betalt av kommunen ska det ta tid.

Men men till kommunen säger jag bara:

Snart dags för mig att droppa album med mina vänner i Afrika också.

Kalamashaka droppar dec 2010.

Här en liten mixtape grej vi gjorde på 2000 talet instrumentalen..

KENYA IN THE BUILDING!


Kommentera

