Fick nyss domen för expressen

Jag fattar fan ingenting.
Jag döms till 75 timmars samhällstjänst. Och böter.

Dom får ingenting för att ha hängt ut mig i tidningens framsida med en ren lögn.

Därför jag inte pallar vara i detta samhälle.
Det är tragiskt.
Det värsta är att så här efteråt så säger jag fortfarande, DOM LJUGER HELT OCH HÅLLET!
Jag har faktiskt inte gjort det som påstås. Mycket i mitt liv har jag gjort men inte detta.
Tror jag överklagar…

Fy fan, så synd….

Skriver mer när jag läst hela domen.
Peace


5 responses to “Fick nyss domen för expressen

  • Nick Borgen

    Men är du helt pantad eller?

    Du är dömd för saker som du själv har erkänt att du har gjort (tagit kamerans minneskort till exempel) och ändå skriver du inlägg här där du orerar och protesterar. Du får väl helt enkelt ta konsekvenserna av ditt handlande.

    Jag kan förstå att det är jobbigt och att det kan kännas kränkande att journalister konfronterar dig (Expressens folk hann ju inte ens det enligt domen) gällande saker du inte är inblandad i, men det är så det funkar i en demokrati. De har all rätt i världen att både fota dig, dina barn och vem fan de vill på offentlig plats. De har även rätt att skriva stort i tidningen att du är misstänkt för olika brott. Det kallas pressfrihet.

  • Anonym

    yooo

    king shit

    kolla den king

  • SinCity Racing

    Men expresen borde fot not för fan som dom beter sig

  • Felicia Ranta

    elda upp expressen o knulla de svenska systemet säger jag!

  • L

    Så tragsikt alltså..
    Och personer som är skyldiga på riktigt och som gjort saker som förstör andras liv.. Dom kommer undan med ett milt jävla straff..

Kommentera

