Imorgon

Imorgon är en intressant dag.

För två år sen så blev jag uthängd av tidningarna som våldtäktsman.
Fast jag inte hade NÅGONTING med saken att göra.
Det var en kväll efter en spelning i mellersta Sverige.

Polisen släppte mig när dom insåg att jag inte hade nått med saken att göra och jag friades efter första förhör från alla misstankar. Jag kände att allt bara var en extrem tråkig historia.
Dagen efter började helvetet.

Jag vaknade på morgonen och skulle dra ut med mina 3 barn.
När jag öppnade dörren stod det en fotograf och en bil utanför min bostad.
Jag började fatta vad detta gällde.
Tydligen hade polisen sagt till media att jag var gripen kvällen innan.

Nu skulle dom fota mig dagen efter och hänga ut mig för ett vidrigt brott.
Våldtäkt är nått man förtjänar nackskott för.
Det är min åsikt.

Men nu skulle dom skriva ner mig och hänga ut mig med mina barn för nått jag var helt oskyldig till.

Jag la in mina barn i bilen och steg fram emot bilen som expressen journalisterna satt i.
Jag bad dom att ge mig det chip dom hade i kameran och att dom skulle åka därifrån.
Jag sa att jag var oskyldig och att jag inte ansåg att dom hade rätt att vara där och fota mig med mina barn. Journalisten vägrade och fortsatte med att ställa frågor om kvällen innan. Jag blev förbannad och höjde rösten. Jag hotade aldrig henne men jag skrek jävligt mycket. Självklart så satt hennes kompanjon och spela in hela förloppet med sin telefon. (i band upptagningen finns inte ett enda hot)

Jag blev ännu mer arg när hon vägrade att ge mig chippet och tog tag i kameran själv. Jag försökte rycka den ur hennes hand men hon höll den hårt. När jag ryckte en sista gång ganska hårt så flög hon med ut ur bilen på backen. Jag tog kameran och ploppade ut chippet och gav sen tillbaka kameran till journalisten.

Jag tog mina barn och åkte därifrån.

Jag vann sen mot tidningarna hos Press ombudsmannen och ska nu stämma tidningarna som hängde ut mig den dagen genom min advokat.

Nu sitter jag åtalad för ringa misshandel, olaga hot och stöld på hennes chip till ett värde av 200kr.
Imorgon är förhandlingen.

Detta är en skandal tycker jag.
En riktigt stor rättsskandal och jag hoppas att rätten imorgon kan se igenom dessa stora medier.
Dom kan inte få hålla på hur dom vill. Det är inte rätt.
Jag har rätt att försvara mina barn mot bilder på dom i Sveriges största tidningar.
Och det är väl ännu värre när jag inte ens hade nått att göra med saken dom anklagade mig för.

Imorgon får vi se.

Valde att skriva om det här så ni får den rätta historien innan media börjar ljuga om saker igen.

Må Bäst och njut av solen!!


22 responses to “Imorgon

  • Jimmy

    Håller tummarna för din sak!

  • Anders

    Sjukt hur det får gå till. Du gjorde helt rätt, hade nog gjort samma sak om jag varit i din sits. Hoppas du får rätt imorgon och jag önskar dig all lycka till!

  • Felicia Ranta

    hoppas lagen ställer sej på din sida ken! keep it up, pz

  • Henrik

    Skandalen är väl att du begår dessa övergrepp (snor ”chippet” och sliter i journalisten) och har så enormt jävla dålig koll på rättsläget.

    Det finns inget som hindrar någon (journalist eller ej) att fota precis vem som helst på allmän plats. Du har ingen rätt alls att begära att bilder ska raderas eller att du ska få ”chippet” (du menar nog minneskort).

    Men det är klart, koll har väl aldrig varit en av dina starka sidor.

  • idacenterlid

    Det bästa var väl kanske inte att sno minneskortet osv, men jag kan ju ändå förstå. Jag hade nog också blivit rätt lack om det var sk ” papparazzi ” som tar kort på en utan lov. Privatliv kallas det.

  • Julia

    Vilka jävla idioter hela bunten. Det löser sig ska du se!

  • Råslatt

    Henrik fuck you och hela ditt politiskt korrekta sverige. Sug neger kuk! Bra gjort Ken. Fuck the media and fuck what you heard Ken is the realest!

  • matilda

    ken, varför slog du henne? du är ju anmäld för misshandel?

  • lovisa

    Bra! media verkar anmäla för varenda lilla grej nu förtiden,idioter!!
    Tror på dig och hoppas allt löser sig!!!!

  • pauline

    haha matilda, kan du inte läsa? han skrev att han tog chippet från kamran o gav henne tillbaka kamran? vad gjorde han som gjorde att han slog henne? hon löd inte hans order, då kan man flippa ur.. han rörde henne inte han bad snällt från början, inte sant? skriv inget om du inte ens kan läsa texten! legend, jag står på din sida hoppas dom fjantarna fattar vad för fel dom gör & att dom skämmer ut sig riktigt odäntligt.

  • krille

    lycka till i dag ken!

  • matilda

    okej sorry. självklart tror jag på dig!
    lycka till idag /m

  • Anonym

    Nasio Fontaine! där ser man, har hört den där låten och hypocrites på dina mixtapes men då döpta till ”min typ av chill musik” men inte tänkt mer på vem det var. men ja, nu! tack, länka mer chill musik!🙂

  • L

    Hoppas de går bra idag ken!! och ja, alla eller dom flesta vet hur jävliga media kan vara.. sjukt töntigt av dom. De är ju värre att hänga ut en människa för ett brott du inte begått.. Minns de där..

  • Pontus

    Det är väldigt lustigt att man läser kommentarerna och finner en otroligt dryg kommentar skriven av Henrik.
    Henrik du beter dig som en besserwisser, man kan säga chippet till minneskortet men det förstår antagligen inte du. Tog studenten igår, gick en media linje och till och med våra lärare sa CHIPPET emellanåt, inget konstigt med det, så en dum sak att påpeka.
    ”Du begår dessa övergrepp och sliter i journalisten”
    Om du läser vidare i lagboken, så finner du nog ganska snabbt att det är intrång på privatlivet när en person ber en fotograf att sluta fota.
    Varför tror du papparazi brukar vara på avstånd och ta kort för? För ingen ska kunna säga till dom, säger man till dom först och dom inte slutar så är det intrång på privatlivet. Men det fattar tydligen inte du.
    Sen kanske det inte är enligt lagboken rätt att ta chippet ur kameran, men någon motta får det fan vara ber man snällt först och inte får någon respons vad gör man då?
    Tror inte du skulle vilja ha en nyfiken fotograf upp i stjärten.
    Så att, det kanske inte är så att man får göra det, men det du gjorde ken var rätt! skulle gjort exakt samma!

    ”Men det är väl klart, koll har väll aldrig varit en av dina starka sidor”

    Vafan menar du med detta då, din mes? Vad har han inte koll på? Tycker det verkar som att han har koll på läget till 100%.
    Du där emot verkar inte tycka om ken, förmodligen pågrund av hans kontroversiella texter.
    Men vet du vad, om du inte gillar texter som berättar sanningen, ge fan i att lyssna!

  • Lance

    Att tidningarna inte kan stå upp för sina misstag och be om ursäkt för de besvär de skapat för dig och din familj är vedervärdigt.

    Lycka till!

  • Kjell Mattsson

    Färgade svenskar är bara bra för Expressen så länge de sitter i fängelse i Eritrea…

  • Mr. T

    Chip = ”electronic equipment consisting of a small crystal of a silicon semiconductor fabricated to carry out a number of electronic functions in an integrated circuit.”

    Minneskort är ett chip som lagrar data.

  • jm

    Tyvärr, rättsläget är som så att fotografering står var och en fritt att utföra på allmän plats. Att ta/stjäla ett minneskort är brottsligt.
    MVH // Johan

  • Göken

    Stå på dig Ken

    Dessa jävla kokain snortande trädkramare kan dra.

    Det vore mycket roligare om dom skrev om vilka som sitter och runkar åt pissporr på Blue Vision, eller hänger ut dom som torskar på nattklubbs toaletterna med pudrad näsa.

    Men det skriver dom inte dom fega jävlarna.

    Heja Gnaget

  • sideshow

    stå på dig ken..låt dom inte trycka ner dig haha fast de vet ja att dom aldrig skulle kunna göra.ja fattar exakt att du gjorde det som krävdes för att få horan att fatta nått överhuvudtaget.jag sjäv hade reagerat likadant eller värre om ja hade barn å så,minst en fet bitch slap hade hon också förtjänat men du har ju barn så bra att du inte gick för långt fast de va fitt fotografen som igentligen gick för långt…..peace out man

Kommentera

